Pysy kyydissä

Tilaa Taksini-uutiskirje jättämällä sähköpostiosoitteesi

Usein kysyttyä

Täältä löydät vastauksia useimmiten Taksini-sovellusta koskeviin kysymyksiin.

Sovellukseen liittyvät kysymykset

Miten otan Taksini-sovelluksen käyttööni?

Maksuton Taksini-sovellus toimii iPhone iOS 11.0 ja uudemmilla sekä Android 6.0 ja uudemmilla. Ota sovellus käyttöön seuraavasti: 

  • Lataa sovellus AppStoresta tai Google Play –kaupasta.
  • Anna sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi luodaksesi Taksini-tilin. 
  • Lähetämme sinulle vahvistuskoodin tekstiviestillä.
  • Vahvista latauksesi koodilla ja olet valmis käyttämään uutta Taksini-sovellusta.

Tilaaminen ja taksin peruuttaminen Taksini-sovelluksella

  • Avaa Taksini-sovellus
  • Valitse noutopaikka, paina Siirry tilaamaan -painiketta
  • Viimeistele tilaus kertomalla määränpää, autotyyppi ja noutoaika sekä haluatko maksaa kyydin ennakkoon vai autossa. 
  • Järjestelmä laskee halutessasi kiinteän hinnan matkallesi. Voit myös siis maksaa ennakkotilatun taksimatkan etukäteen pankki- tai luottokortilla.
  • Vahvista lopuksi tilaus
  • Voit halutessasi lähettää tilauksen yhteydessä lisätietoja viestillä kuljettajalle.
  • Seuraa tilauksesi edistymistä reaaliaikaisesti, kun tilaus on hyväksytty, näet mikä auto ja minkä niminen kuljettaja sinua on hakemassa (etunimi)

Taksini-matka on jo tilattu, mutta haluan perua sen.

Voit perua tilauksen sovelluksessa aina siihen asti, kunnes tilaus on vahvistettu ja auto on matkalla. Liikkeelle lähteneen auton voi peruuttaa vain soittamalla. Ennakkoon maksetun kiinteähintaisen kyydin voit peruuttaa myös auton jo hyväksyttyä tilauksen 8€ peruutusmaksulla. 

Sovellukseni ei toimi, mitä teen?

Jos et pääse palveluun, voit kokeilla seuraavia vaihtoehtoja:

1. Tarkista, että sinulla on uusin päivitys, jos näin ei ole, päivitä sovellus.

2. Tarkista, että puhelimesi nettiyhteys tai mobiilidata on päällä.

3. Jos sovellus kaatuu, yritä kirjautua ulos siitä ja poista sovellus. Tämän jälkeen asenna sovellus uudelleen ja kirjaudu sisään.

4. Profiilisi on voitu jäädyttää, koska olet pyytänyt vahvistuskoodia liian monta kertaa. Yritä uudelleen 24 tunnin kuluttua. Mikäli sinulla on kysyttävää, ota meihin yhteyttä tickets@routergroup.fi